Zobrazujem 1 - 5 z 5 receptov
09. september 2020 (streda) - 13:05
Doba prípravy:
15 min.
Počet porcií:
1
Náročnosť:
Ľahké

Dnes na raňajky opäť praženica, ale tentokrát na bravčovej masti s opečenými cherry paradajkami, Pak choi a špenátom. Pak choi je čínska kapusta plná antioxidantov, ktorá dodá vašej praženici výnimočnú chuť.

09. september 2020 (streda) - 09:03
Doba prípravy:
10 min.
Počet porcií:
1
Náročnosť:
Veľmi ľahké

Máte radi toasty? Ja tiež a dnes som si ich skúsila spraviť z bielkovinového chleba. Je to skvelá alternatíva namiesto klasického bieleho toastu.

08. september 2020 (utorok) - 17:08
Doba prípravy:
15 min.
Počet porcií:
1
Náročnosť:
Ľahké

Poznáte ten pocit, keď sa ráno zobudíte a máte chuť na niečo svieže a ľahké, čo Vám bude pripomínať leto? Vyskúšajte recept na túto úžasnú nátierku z avokáda, špenátu a čerstvej koriandrovej vňate, v ktorom som spojila silu zelenej.

19. august 2020 (streda) - 11:39
Doba prípravy:
15 min.
Počet porcií:
1
Náročnosť:
Ľahké

Tuniak je vynikajúcim zdrojom bielkovín! V 100 gramoch tuniaka je ich až 25 gramov, preto je vynikajúcou potravinou pre ľudí, ktorí sa aktívne venujú cvičeniu alebo pre ľudí, ktorí držia diétu.

07. august 2020 (piatok) - 14:26
Doba prípravy:
15 min.
Počet porcií:
1
Náročnosť:
Ľahké

Tvaroh je veľmi obľúbený medzi športovcami a ľuďmi, ktorí sledujú svoju váhu. Vďaka obsahu vápnika, bielkovín, B-vitamínom a relatívne nízkemu obsahu tuku patrí medzi potraviny, ktoré by nemali chýbať v našom jedálničku. Keď ku tvarohu pridáme čučoriedky, ktoré patria medzi najzdravšie ovocie, posilňujú imunitný systém, čistia krv, odbúravajú stres, pomáhajú pri problémoch s cholesterolom, spomaľujú proces starnutia a znižujú riziko rakoviny, získame tak recept na mimoriadne chutný a zdravý dezert.

Gastro tips